Voi kun vappu olisi jo ohi. Olen ihan kypsä koko juhlaan jo ennen kuin se (omalla kohdallani, muista en mene sanomaan mitään) on ehtinyt alkaakaan.

Tämä on taas näitä pakollisia juhlia. Pakko viettää aikaa kavereiden kanssa. Pakko pitää hauskaa. Pakko tehdä jotain erityistä. Pakko ryypätä ja rellestää (joskaan tätä en ainakaan ihan täysin itse allekirjoita, minulle alkoholi ei ole itsetarkoitus). Juhlaa suunnitellaan ja hehkutetaan niin paljon etukäteen, että itse juhlapäivänä ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Liikaa ladattuja odotuksia. Liikaa pakkoa. Tulee juhlaähky, vappuähky.

Tekisi melkein mieleni perua kaikki suunnitelmat ja jäädä mielenosoituksellisesti yksin kotiin. En sitä kuitenkaan tee, koska pilaisin monen muun pakkovapun.

Ei liity mitenkään leipätekstiin, mutta pitäähän minun korjata meemittömyyteni (öh, ei varmaankaan ole sana...). Kysy minulta kuusi kysymystä. Ei seitsemän tai viisi, vaan kuusi. Sillä ei ole väliä, kuinka turhia tai omituisia kysymykset ovat - kysy ne joka tapauksessa. Liitä tämä sen jälkeen omaan blogiisi ja katso, mitä sinulta kysytään.

Eipä ole minun itsekkyydelläni rajoja... Hyvää vappua, pitäkää hauskaa, älkääkä kuunnelko minua!