Tämä Kevätblogista nappaamani meemi on yksinkertaisesti pakko tehdä, vaikka olen tänäänkin jo ehtinyt julkaista yhden kirjoituksen. Tänään on ollut kurja päivä, joten juuri tänään tekee erityisen hyvää miettiä, mitkä ovat olleet päivän viisi kohokohtaa.

1. Hyvä ystävä tuli yllätyskäynnille. En ollutkaan nähnyt häntä aikoihin.

2. Tein nopean pintasiivouksen, kiitos ystäväni vierailun. Heti tuntuu paremmalta.

3. Sain kurjan tentin pois päiväjärjestyksestä, joskin epäilen, että se ei tule menemään läpi. Tällä hetkellä se ei kuitenkaan tunnu niin tärkeältä, olen vain yksinkertaisesti iloinen, että minun ei tarvitse vähään aikaan lukea kyseiseen tai mihinkään muuhunkaan tenttiin.

4. Nukuin päiväunet enkä ole enää niin pohjattoman väsynyt.

5. Päivän ykköskohokohta: jätin humanististen tieteiden kandidaatin tutkinnon anomuksen tiedekunnan kansliaan. Ensi viikolla tähän samaan aikaan olen virallisesti hum.kand.! Voisiko parempaa syntymäpäivälahjaa toivoa! Sinänsä sillä ei varmaan ole niin suurta merkitystä, koska olen jo pitkällä maisterin opinnoissakin, ja saan toivottavasti jo ensi vuonna maisterin paperit. Silti tuntuu jotenkin hienolta saada jotain valmiiksi.